13 august 2012

Water




12 kommentarer:

  1. Rigtig fine billeder du har fået taget - de beskriver stemningen rigtig godt :)

    Jeg kan i øvrigt se, du følger min blog via Google Friend Connect, hvilket jeg er super glad for! Dog flytter jeg snart til mit eget domæne, og der kan mine læsere på Google Friend Connect ikke flytte med. Så hvis du fortsat vil læse min blog, skal du være meget velkommen til at følge mig via bloglovin i stedet (: Og så skal du også have tak for, du læser med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! :)

      Hvor godt, jeg kigger forbi!

      Slet
  2. Rigtig lækker blog og fede billeder. Jeg har nomineret dig til liebster blog award. Du kan finde mere info på min blog :-)

    http://emiliekjaergaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Cool blog!
    :-)
    Følger allerede.
    Vil du ikke være sød, at følge tilbage?:-)
    livemylifeasamanda.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg kigger forbi :)

      Slet
  4. Uhm, det ser dejligt ud! Hvor er det henne?
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaah ;) Det er i det lokale frilufstbad, her hjemme i dk!

      Slet
  5. Very possitive blog! :)

    If you interested in photo sessions, travel (very interesting new post), please visit my blog
    www.lipoooo.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! Sounds very interesting, I will :)

      Slet
  6. Flot blog og for den sags skyld flot indlæg!

    SvarSlet